TG BG 76: Достъп строго... разрешен!

Общи 27 март 2013 | Speed-Press.com A- A+ 8070 посещения | без коментари

Такааа… бързаме да обясним. Не, новият RR Sport не се задвижва от 106 000-конен реактивен двигател, с който надбягва звука. Неговата бариера чупим с един изключително любопитен материал в секцията „Планета TopGear”, a именно „50 от най-бързи моменти в историята”. Едно пътуване във времето с разнообразните скоростни рекорди, в което си спомняме за хората, които ни пренесоха от ерата на дървените колесници в тази на свръхзвуковата скорост.А къде отиде Range-ът? Ами, на корица и като стартер на сърцатата рубрика „Гиър”. Британските ни колеги – които са изключително близки с, ъъъ, британския Land Rover – любезно ни предоставиха подробно инфо и снимки на автомобила седмици преди официалната му премиера. Базиран на големия татко RR, той е по-лек, по-къс и с две думи, е най-динамичният Range, правен някога. Думите станаха пет. Без думи ни оставиха пък заскрежените прелестни каросерии на две необикновени комбита – Jaguar XF Sportbrake и Merc CLS Shooting Brake. Комбита, които искате да притежавате не заради техния обем, а заради тяхната убийствена елегантност. Оли Меридж разсъждава над двете коли, сравнява ги и накрая избира... –а.След практично-елегантните шутинг брейкове, скачаме в далеч не толкова практичното Bentley GT Speed, което на всичкото отгоре е кабрио. Защо пък не? Сваляме покрива и вдигаме 320 км/ч. От него се прекачваме в крайно непрактичния и още по-крайно краен Hennessey Venom GT, за да видим „Veyron боб яде ли?“. Погваме рекорда на най-бързата серийна кола в света с возилото на Стивън Тайлър от „Aerosmith”. Да, рок човекът бе така добър да си даде чисто новия автомобил за зверско настъпване по писта. Която се оказва по-къса от очакваното...За екоконтраст пък ние от българския екип караме три хибрида на Toyota - Yaris, Auris и вездесъщия Prius в родната действителност. Една принципно еднаква система, живееща в три принципно различни автомобила. Кой е най-добрият? Стигаме ли въобще до някакъв консенсус? Май и ние не разбрахме. Но се получи интересен спор.Безспорни обаче са фактите от „Новини”. Volkswagen, който харчи 0,9 литра нафта на 100 км! Да, XL1 е абсолютно реален и готов за конвейера. И ние се зачудихме как работи. Затова я разглобихме. Добре де, не ние, но ви показваме анатомията на икономията, тази – съвсем сериозно – на бъдещето. В което ни чака и Qoros, чисто новата китайска марка с амбиции да посегне към престижните парчета от европейската пазарна торта. След него гледа фамозното Porsche 911 GT3, караме (да, карахме ги!) BMW i3 и i8 и затваряме секцията с помпозния Merc G63 AMG със шест колела, всичките задвижващи. G-Wagen, тежащ близо 4 тона и на цена от 300 000 евро.И накрая, леко превю на возилата, които разходихме през последните две седмици. Рубриката „Тест” започва със Spirit Blue синята Fiesta ST, най-бързия малък Ford, продължава с най-новата Mazda6, оттам пристига (може би) най практичната Серия 3 на BMW, с каросерия Gran Turismo, следван от супер интересния Mercedes SLS E-Drive, задвижван изцяло от електричество. А, карахме и Ford Tranzit, бусът, който движи Европа. Защото е як.Та така, рекорди, свръх мощни автомобили, ексклузивна премиера, електрически спортен Merc, хибриди на Toyotа и комбита, които не са... такива. Получи се супер цветен брой. Доволни сме. Надяваме се и вие да останете такива.
Приятно четене!

 
Ключови думи:   CLS, hellip, jaguar, jaguar xf, land rover, merc, shooting brake, topgear
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте