VW започва европейска кампания под надслов Try before you buy, предназначена за корпоративни клиентски тестове на товарни автомобили, като изпитателният срок ще е цели шест месеца преди покупката на автомобила.
Volkswagen Commercial Vehicles ще предвиди за тази цел около 80 коли от 3,5-тонния сегмент.
„Открихме, че едноседмичният тест на автомобил не позволява на клиента да разучи всичките му предимства", твърди Аластер Хемингс, национален управител на автомобилния парк на товарното подразделение на немския производител. „Убедени сме, че след 6-месечния период, хората наистина ще искат да купят от нашите коли", заключва той.
Засега компанията не е пояснила дали предвижда тази схема да се разрасне. При всички положения ако е успешна, би могла да бъде приложена и за други нови модели.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!